9005100500 |
L'ensenyament de l'anglès a l' ESO i Batxillerat 2 |
2017-2018 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). - |
|
|
|
6/2/2018 - 31/5/2018 (45 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
AN2S L'ensenyament de l'anglès a l' ESO i Batxillerat 2
|
| |
Inscripció |
09/01/2018 - 19/01/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Curs telemàtic de 45 hores de durada per a l'ensenyament de l'ESO i BATXILLERAT on les TIC s'incorporen de forma transversal. Cal haver realitzat el curs L'ensenyament de l'anglès a l'ESO i BAT 1. Aquest curs es fa des de la plataforma Odissea de la pàgina Xtec.
|
| |
Objectius |
-Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat de llengua anglesa fomentant el treball per projectes.
-Actualitzar els coneixements cientifico-didàctics de l'àrea reflexionant sobre les metodologies amb enfocaments globalitzats.
-Conèixer estratègies per a la gestió i dinamització de l'aula com el treball col·laboratiu.
-Facilitar materials i recursos educatius pel professorat que facilitin la reflexió sobre l'enfocament competencial de l'aprenentatge.
-Fomentar el treball col·laboratiu entre docents del mateix i d'altres àmbits dins i fora del centre.
-Potenciar l'ús de les TIC en el procés d'ensenyament-aprenentatge de
la llengua estrangera.
|
| |
Continguts |
Module 1: Introduction to Digital Competencies in the curriculum. Nurturing responsible students with Digital Identity and Citizenship.
Module 2:PLN and MOOCs. Learning with Social Media.
Module 3: Empowering students'learning with digital portfolios. M-learning and m-schools. Apps to learn on the go.
Module 4:Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Module 5:Digital Storytelling to unleash students creativity.
Module 6:Visual representation of knowledge. Project Round up and course evaluation.
Participants will be required to tackle different tasks on each module and a final classroom project.
|
| |
Observacions |
El funcionament del procés d'inscripció i d'altres aspectes relacionats amb les activitats de formació es pot consultar a la pàgina d'informació
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones participants i formadores en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
Participació activa als fòrums i altres activitats col·laboratives
Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Tenir una avaluació positiva de les activitats i de les tasques encomanades a cada mòdul.
- Tenir una avaluació positiva del projecte per implementar a l'aula.
- Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Formació adreçada a professorat d'anglès d'ESO i BAT.
Requisits:
1. Disposar d'usuari XTEC actiu.
2. Haver certificat les activitats de formació adjudicades durant aquest curs acadèmic i l'anterior.
Criteris específics d’adjudicació. Les sol•licituds admeses s'ordenaran en funció de:
1.Nivell de llengua C2,C1.
Si les acreditacions d’especialitat i/o nivell de llengua (C2 o C1) requerides a la convocatòria no consten a l’ATRI, caldrà omplir aquest FORMULARI dins del període de sol•licitud.
Consulteu: RESOLUCIÓ ENS/2480/2017, de 20 d’octubre
2. Vinculació al centre de treball 2.1. Propietari definitiu, provisional o contractat indefinit 2.2. Interí 2.3 Substitu
|
| |
E-mail |
formlle@xtec.cat
|
| |
|
|